Omnisimultaan – Eindstanden

Naam Ronde 1 Score 1 Ronde 2 Score 2 Ronde 3 Score 3
Niels Ondersteijn B2 12 A3 6 A4 10
Hugo ten Hertog A1 12 A2 12 A3 6
Eugene Rebers H2 5 E3 12 A1 5
Menno Okkes C3 12 A4 4 A2 5
Lukas Boutens G1 10 B2 8 A5 1
Peter Ypma D4 10 A5 6 B1 12
Mark Clijsen F1 9 B3 6 B2 7
Eelke Wiersma F5 10 B1 6 B3 6
Jan Jaap Janse H3 8 C4 8 B5 4
Pim te Lintelo F2 7 D3 9 B4 0
Evert Rademakers E5 12 A1 1 C4 10
Bram van den Berg G4 10 B5 5 C1 9
Simon Kronemeijer C4 6 D5 9 C2 7
Sander Boogaard E2 7 C5 7 C3 3
Max Valkenburg C1 3 G2 12 C5 0
Jasper Reichardt E1 7 C2 5 D3 9
Marijke Kok D2 3 F3 9 D5 9
Wan Fokkink B5 9 C1 3 D2 6
Jan Poppelaars H4 3 F5 9 D1 3
Jaap van Oosten G5 6 E1 6 D4 3
Wouter Langerak A5 4 E2 6 E3 12
Peter van Wijk C2 9 C3 2 E4 6
Evert van Heel D1 6 D2 4 E5 4
Jeroen Bollaart H1 6 D4 3 E2 4
Branco Titus E4 0 H3 12 E1 3
Yuri Gassner A2 5 E4 3 F3 9
Eddy Faverey E3 3 F2 3 F1 9
Rolf Dijksterhuis G3 3 F4 6 F5 7
Jan Wiggerman B1 4 E5 3 F4 4
Huib Olij F4 3 F1 3 F2 0
Judith van Amerongen A3 1 G5 3 G2 10
Ritsaert Pel B4 1 G1 4 G3 7
Laurens Gräve F3 0 H2 6 G4 3
Tijmen Romijn G2 0 H4 1 G1 3
Hein Piet van der Spek D3 10 B4 0 nvt
Anton Rosmuller A4 6 D1 4 nvt
Peter van de Belt C5 0 G3 6 nvt
Ton van Garderen D5 0 H1 4 nvt
Mark Uildriks B3 2 G4 1 nvt

Huisregels

  • Altijd zetten vanaf je eigen kant van het bord
  • Let op dat je de goede klok indrukt. Als je geen of de verkeerde klok indrukt, gaat het snel fout.
  • Mocht je twijfelen (“huh, mijn klok loopt, maar ik zie niet wat mijn tegenstander heeft gezet”), check dan mondeling bij je tegenstander.
  • In het algemeen is praten over huishoudelijke zaken (opgave, remise, wie is er aan zet, etc) toegestaan, zo niet aanbevolen. Het is allemaal al verwarrend genoeg.
  • Mocht je niet weten wie je tegenstander is, noem hem dan bij zijn kleur of nummer.
  • Voetbaltelling: winst = 3, remise = 1
  • Speeltempo is 30 minuten pp. Maar let op: met 4 partijen is het haast snelschaken (!)
  • Remise aanbieden kan schriftelijk, leg het bordje op het bord zodat je tegenstander het niet kan missen. Bij weigeren: leg het bordje weg. Bij aannemen: zie onder.
  • Partij afgelopen? witte koning op e4 (wit wint) / zwarte koning op e5 (zwart wint) / beide (remise). Dan ziet iedereen dat het klaar is en wat de uitslag is (veeg zo nodig wat stukken uit het centrum weg).
  • Alle partijen afgelopen? Vul het scoreformulier in en lever dat in, zet daarna alle stukken en klokken weer klaar
  • De winnaar van finalegroep A wint het toernooi, ongeacht het totaal aantal punten.
  • Mocht je na ronde 1 of 2 willen stoppen, geef dit dan aan bij de laptop (zodat het direct verwerkt kan worden)
  • Tie-breaks:
    • Na ronde 2 (voor plaatsing finalegroepen): weerstandspunten
    • Finalegroepen: puntentotaal ronde 1+2